Tuesday 9 September 2014

VIVIX SHAKLEE PENAWAR DIABETIS

Assalammualaikum ,salam sayang semua :) sejak kebelakangan ini seringkali lily dengar berita tentang penyakit DIABETIS yang sering menyerang tidak kira usia tua mahupun muda.

Masyarakat kini tidak mementingkan penjagaan pemakanan, tahukah anda bahawa pemakanan pumca utama mengundang penyakit yang mengundang pelbagai masalah bagi meneruskan aktiviti seharian contohnya penyakit **DIABETIS** / **KENCING MANIS**

DIABETIS jika tidak dirawat dan dicegah sejak dari awal akan mengundang bahaya pada individu tersebut hingga akan mengakibatkan kehilangan anggota badan seperti potong kaki.

Sudah ter'gantuk baru hendak ter'ngadah.Benar pepatah melayu ada mengatakan sedemikian, yelah bila penyakit diabetis sudah tahap kronik baru sedar untuk mencari penawar , Adakah anda mahu separti demikian?

Cegah sebelum terlambat, MENCEGAH lebih baik dari MERAWAT
hadiahlah pada insan tersayang seperti ibu bapa kita, kerana mereka tiada gantinya berbanding pengorbanan yang telah mereka lakukan pada kita kan?

Harga VIVIX RM475 tahan diantara satu hingga dua bulan, mahukan HARGA lebih MURAH VIVIX dan MENJIMATKAN.??

DAFTARLAH sebagai AHLI SHAKLEE hanya RM75 anda akan jimat 15-20% tau^_^

berminat? bagaimana untuk mendaftar AHLI dan tempahaan VIVIX??
---》》》

hubungi lily 0176784153 sms/call/whatapp atau email : nlabdullah8909@gmail.com

lily juga menyediakan perkhidmatan COD dikawasan Petaling jaya,temerloh,mentakab serta penghantaran POS diseluruh MALAYSIA, BRUNEI,INDONESIA dan SINGAPURA

jom lihat testimoni penyakit Diabetis yang mengamalkan 
Vivix shaklee^_^

No comments: