Saturday 27 September 2014

Pemprosesan Alfafa Shaklee

Alfafa merupakan tumbuhan yang tidak asing lagi bagi seluruh masyarat.Ia sudah terkenal dengan pelbagai khasiat yang terkandung didalam alfafa.Dr Shaklee telah telah mencipta Alfaf Complekx yang merupakan Formula Shaklee Singnature yang dibangunkan pada than 1950. Lihat betapa lamanya kajian yang telah dijalankan terhadap Alfafa oleh Dr.Shaklee

Alfafa diperbuat daripada tanaman Alfafa (Medicago Sativa) iaitu secara organic di California yang bebas dari pestisid,herbasid dan menggunakan bahan kompas iaitu bahan Baja bebas kimia. Maka tidak hairanlah mengapa Alfafa Shaklee menjadi pilihan diserata dunia diman pemprosesan Alfafa Shaklee 100 tanpa sebarang bahan kimia tau.

Alfafa Shaklee dikenali sebgai 'Raja Segala Tumbuhan' yakni (Medicago Sativa) mmiliki gred yang paling tinggi dikalangan tumbuhan alfafa lebih mudah difahami yang paling tinggi kualitinya.Alfafa mengambil masa sekurangnya 2 tahun untuk membesar dan akarnya boleh mencapai sehingga 20 kaki ke dalam Tanah untuk menyerap pelbagai nutrisi dari sumber bumi.Bayangkan betapa dalamnya pertumbuhan akar alfafa ini dan kekuatan untuk menyerap nutrisi dari sumber bumi ini kan.
Daun Alfafa Shakle dituai apabila daunnya menapao tempoh kematangan mutlak,bukan main petik ikut suka hati je tau ada tempoh matang baru dituai.Ini kerana daun Alfafa yang telah matanag kaya dengan klorofil.Setelah itu daun-daun dikeringkan dengan udara semulajadi bagi mengekalkan nutrisi yang terkandung di dalamna manakala bahagian lainyang tidak penting dilupus dengan pemprosesan seterusnya.Wah! lihat begitu telitinya pemprosesan Alfafa Shaklee ini tau.Ketelitian dan kualiti sangat dijaga.

Setelah daun-daun dikeringkan,akan dibiarkan menjadi serbuk sebelum dikompres menjadi tablet.Pemprosesan Alfafa Shaklee ini dijalankan dibawah pengawasan dan kawalan Shaklee yang sangat ketat dan teliti bagi menjaga kualiti yangt terbaik.

Penelitian dalam Pemprosesan Alfafa Shaklee amatlah dikawal dengan ketat,makanya betapa selamat dan terjamin dalam Pemprosesan Alfafa Shaklee ini kan.Bila sudah tahu bagaimana Pemprosesan Alfafa Shaklee baru lah jatuh cinta dengan kualitinya.Bukan sebarang Alfafa Shaklee ini tau, Pemprosesan Alfafa Shaklee sangat teliti,bukan semudah proses cucian baju letak baju isi sabun siap.Alfafa Shaklee melalui pelbagai peringkat tau :)

Alfafa Shaklee mengandungi 330 tablet bagi botol kecil dan 700 tablet bagi sebotol besar sangat jimat dan berpatutan. Harga seperti berikut:-

Alfafa small RM53.75
Alfafa Large RM97.50

Untuk tempahan dan konsultasi percuma boleh hubungi lily ye 0176784153 sms/call/whatapp/telegram @ email : nlabdullah8909@gmal.com.my

No comments: