Wednesday 10 September 2014

Diet Dengan ESP SHAKLEE

Assalammualikum, selamat pagi semua!! Sebelum bekerja jom sarapan dengan ESP SHAKLEE takut tak sempat nak sarapan. Kenapa perlu sarapan dengan ESP ini? yela bagi kerja dikawasan yang selalu mengalami kesesakan jalan raya, mesti stress kan?lagi stress jika belum sempat sarapan apa-apa ,makanya ESP menbantu perut ini agar tidak lapar bagi mereka yang ada gastrik sangat bagus ambil ESP shaklee ni, tidak percaya? cubalah baru tahu ;)

jika anda yang sedang ber diet berusaha untuk turunkan berat badan dan risaukan akan nafsu makan yang tidak dapat dibendung? amalkan ESP dengan konsisten, pasti diet anda berkesan
lily sendiri amalkan esp pagi-pagi hingga lunch hour perut 'maintain' je tak lapar sangat , macam lily seorang ibu full breastfeeding pasti memerlukan tenaga yang lebih, lagi lah kalau bekerja ESP SHAKLEE adalah pilihan yang tepat untuk para ibu disamping membantu penghasilan susu badan dan seterusnya membantu untuk tambah susu badan dengan cepat.

ok, korang lily tunjukkan cara bancuh esp shaklee --》



First,

lily biasa bancuh ESP dengan milo, antara RESIPI untuk dibancuhkan bersama esp , rasa memang sedap korang, Mula-mula bansuh air milo dengan air panas separuh gelas dulu, separuh lagi isi air masak kerana untuk campurkan esp perlu dengan air yang suam atau pun air sejuk, elakkan bancuh esp dengan air panas kerana akan mengakibatkan protein didalam ESP akan rosak.





Bila sudah campur dengan esp, boleh tutup botal shaker dan shake hingga larut, sukatan esp shaklee haruslah tidak melebihi 3 sudu sehari ini kerana esp diperkaya dengan protein.


Dan sedia untuk diminum! :)



lepas minum esp, dan untuk buang lemak -lemak tepu lily ambik lecithin
so, sudah tidak perlu untuk ternak lemak banyak-banyak kan, bakar kemak dengan lecithin ^_^ ibu menyusu disarankan minum esp shaklee bagi kecantikan kulit ibu dan bayi serta penghasilan susu badan , bakar lemak dengan lecithin, alhamdulillah tiada kesan pada bayi pun kerana shaklee vitamin dari bahan semulajadi ;)


berminat untuk oder esp shaklee
harga Rm150 setin esp shaklee tahan antara satu hingga dua bulan, sangat jimat! inginkam harga yang lebih esp murah daftarlah sebagai ahli hanya Rm75,

hubungi lily 0176784153 untuk sebarang rundingan , tempahan dan daftar ahli shaklee

lily menyediakan perkhidmatan COD dikawasan petaling jaya, temerloh , mentakab serta pos diseruluh Malaysia, brunei singapura dan indonesia

posted from Bloggeroid

No comments: