Sunday 14 September 2014

Cara Daftar Ahli Shaklee

Bagaimana mendaftar ahli Shaklee ini?

 
Pastinya ramai yang tertanya-tanya bagaimana hendak mendaftar sebagai ahli Shaklee kan?
sudah lama makan suppliment Shaklee tapi masih belum jadi ahli lagi sebab tidak tahu bagaimana hendak mendaftar kan.

Macam mana jadi ahli Shaklee ni sama macam ahli dekat pasaraya itu ke Contohnya kita ni biasa membeli barang di pasaraya jusco,sambil-sambil beli barang boleh kumpul point dan kebiasaannya hujung bulan nanti dapatlah voucher cash kan.Ataupun sama seperti Caltex member sambil-sambil isi minyak dapat juga point yang terkumpul nanti dapat la tebus dengan paying caltes ke baju free Caltex.Untung kan bukan keluarkan duit kita pun malah untung lagi sebab kita sendiri menggunakan minyak dan dapat banefit bila jadi member kan? Rugi tolak rezeki yang telah sedia ni betul tak?


Ok semua, berbalik pada cerita kita tadi bagaimana mendaftar ahli Shaklee ni?Mestilah kita ada penaung untuk mendaftar dibawah dia, Penaung? penaung itu contoh paling mudah kita ambil ialah Mak.Adanya mak bermula dari dilahirkan akan menjaga kita,mendidik memberi tunjuk ajar dalam setiap apa situasi sehingga kita faham dan pandai betul tak? Makanya, itulah fungsi penaung untuk kita mendaftar dibawah dia, dia yang akan guaid kita cara mendaftar ahli dan sebagainya

Ada 2 cara untuk mendaftar ahli Shaklee iaitu :-


 
1.Iaitu bayaran yuran keahlian sebanyak RM65 +( RM10 sebagai postage untuk kit member) selesai akan dihantar kepada anda apabila selesai pendaftaran ahli Shaklee.Sebelum bayaran anda mestilah berurusan dengan mana-mana distributor yang anda pilih untuk memberi maklumat diri semasa pendaftaran.Jika anda ingin melakukan sendiri anda perlu mengisikan borang sendiri.Cara paling mudah anda minta distributor yang mendaftarkan nama anda melalui sistem seperti contoh,Saya sebagai distributor dan anda memilih untuk mendaftar ahli Shaklee bersama saya.Anda boleh hubungi saya dan proses pendaftaran anda saya akan uruskan dari A-Z dan hanya tunggu kit member sampai rumah dan ID akan saya berikan kepada anda,ID itulah nanti membolehkan anda membuat pembelian dan kumpul point.

2.FREE MEMBERSHIP siapa nak daftar ahli secara percuma tanpa membuat bayaran sebanyak RM65 tadi?Sangat untung dan untung.Anda boleh membuat belian produk sebanyak RM656 bersamaan dengan 200 point.Rasa macam banyak je nak buat belian?jika rasa seperti banyak belian dengan nilaian itu anda boleh juga berkogsi belian bersama ahli keluarga,saudara mara,rakan-rakan siapa yang nak beli selepas itu dari kumpul oder tersebut anda akan dapat FREE MEMBERSHIP SHAKLEE. Best sangat kan dapat percuma ahli Shaklee DAN yang lagi best andan akan mendapat BONUS DARI SHAKLEE SERTA MERTA.Bonus akan diberi berupa wang tunai yang akan dibayar ke akaun bank anda. CASH MONEY tau bonus Shaklee bukan bekas air ye.Ini ramai orang memilih option 2 untuk dapat banyak banefit .




Sangat mudah kan daftar ahli Shaklee,Jadi apa lagi kan,siapa-siapa yang mahu mendaftar ahli Shaklee jangan segan-segan atau malu tersipu-sipu untuk hubungi saya ok :) saya bukan along cuma nak tolong hehehe.Saya sedia memberi konsultasi PERCUMA!.




Sebarang pertanyaan dan maklumat lanjut sila hubungi saya ----->

Call/whatapp 0176784153
email :  nlabdullah8909@gmail.com



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease



No comments: