Friday 12 September 2014

ESP SHAKLEE BERBAHAYA UNTUK IBU MENYUSU !

Assalammualaikum, pekabar semua? sihat? momies semua hari ini uruskan anak-anak baik-baik sahaja kan?Yang baru lepas bersalin selamat berpantang korang,Ok hati ini lily nak share kisah benar mengenai ESP shaklee.Kisah hati lah katakan khas untuk para ibu breastfeeding.Untuk yang bujang,pelajar nanti lily buat entry lain ye.

Kisah ESP bermula

Semacam je tajuk kan, macam gempak je hehe, ok momies semua kisah ESP bermulanya semasa lily bersalinkan anak pertama iaitu Muhammad Irfan Rizqi (pertama baru)hehe, lepas bersalin kebiasaan bagi setiap ibu pasti mengalami masalah tiada susu badan kan? Stress kan? begitu juga situasi yang lily alami, Dari situ bermula episod mencari alternatif untuk tambah susu badan.

Sanggup ke nak biarkan anak menangis je lapar susu tidak cukup? memang dari awal awal niat nak full breastfeeding baby makanya kena ikhtiar cari sesuatu. Dari iklan di facebook,Lily tanpa fikir panjang terus nak cuba ESP SHAKLEE ini biarpun dari awal tahu tentang SHAKLEE ini disebabkan tidak pernah cuba dan tidak yakin makanya memang tidak tahu keberkesanannya kan?

SET PENYUSUAN lily cuba ikhtiar, semestinya ESP termasuk sekali,so lily ikut panduam cara penggunaan selain itu pemakanan seharian dan jumlah air masak mesti mencukupi.Mengambil makanan sunnah seperti kurma,kekacang harus diselitkan dalam menu harian, baru betul dan berkesan untuk penghasilan susu,Harus diingatkan supliment bukan ubat ia adalah makanan tambahan,so lily ambil set penyusuan untuk membantu pertambahan susu badan konsep harus kita fahami.

Bila sudah mencuba dalam minggu pertama memang ternyata berbeza, Sangat membantu penghasilan susu badan sampaikan habis baju basah dek rezeki susu melimpah. ternyata ESP SHAKLEE BERBAHAYA DICUBA UNTUK IBU MENYUSU!! sebab nanti habis baju basah susu melimpah hehe.. hinggakan encik suami suruh berhenti dahulu minum ESP dia tengok baju habis basah hahhaha.. sabar jela papa rizqi ini



Kita hanya berikhtiar sesungguhnya ALLAH jua yang mengizinkan.yang penting kita berusaha untuk mendapatkan yang terbaik.Jadikan saat-saat penyusuan indah dalam hidup anda, jangan dipenuhi dengan stress .Anda teruja untuk turut mencuba ESP seperti lily ??

BOLEH hubungi lily di talian 0176784153 sms/call/whatapp/telegram atau email : nlabdullah8909@gmail.com kongsikan kisah penyusuan anda bersama lily hanya di cahayaummurizqi.blogspot.com

COD di kawasan PETALING JAYA,PJS,TEMERLOH,MENTAKAB serta pos diseluruh MALAYSIA, BRUNEI, INDONESIA dan SINGAPURA
posted from Bloggeroid

No comments: