Friday 5 September 2014

saya jual shaklee


assalammualaikum,salam jumaat semua, jumaat penghulu segala hari, moga diberi kekuatan, ketabahan,kesabaran dalam perjalanan menuju akhirat, moga hati selalu di didik dengan sifat yang murni, menjadi khalifah sebaik-baik dimuka bumi, menjadikan isteri para-para nabi model dan ikutan dalam setiap langkah,setiap keredhaan, ketaatan. Allah jua maha mengetahui setiap apa yang terkandung dilangit dan dibumi..  aminn ya raab..

penuh falsafah dalam hati lily ini kan hehe, hari jumaat ini lily hendak ajar resipi baru pula, di pejabat hari ini ada buat makan-makan , rezeki jumaat. momies semua tahu apa nama makanan ni? 

plating?betul ke tidak ye nama nya?lily kalau tanya makanan kampung-kampung tahu la, al maklum kita orang kampung je hehe, sedap juga sebab banyak sayur, sayur ini bagus untuk kesihatan tau, so, banyakkan makam sayur ye. letak sayur sedikit sos cili sedikit mayonis siap! taraaa!



ini antara rakan-rakan pejabat, gaya ala-ala artis ni, kalah cek ta. 

ini adik-adik manis bakal-bakal hakim ni, rindu dekat korang tau! belajar rajin-rajin ye nanti bila sudah kerja boleh belanja kakak yang baik ini ye hehehe..

nota cinta:
♡ sahabat yang baik adalah sahabat yang berpesan ke arah kebaikan, sahabat yang sentiasa bersama disaat suka mahu pun duka, yang menjaga aib sahabat,yang menjadi penasihat terbaik. 
jika kita bersahabat dengan penjual minyak wangi maka wangian turut tercium pada badan kita, jika bersahabat dengan pembuat besi maka percikan api turut terkena pada kita. renung-renungkan selamat beramal ;)


saya tidak jual minyak wangi hanya jual shaklee ^_^



No comments: