Wednesday 3 September 2014

Tahlil buat insan tercinta

Sesungguhnya pada Nya kita datang pada Nya kita dikembalikan..
 
setiap yang bernyawa pasti akan merasai mati, sungguh berat untuk menerima kehilangan insan yang paling kita sayangi, Ingatlah sesungguhnya apa yang ada dimuka bumi ini adalah pinjaman semata-mata. Terkenangkan saya pada insan yang amat saya sayangi,
Kesempatan hari ini , pihak jabatan mengaakan majlis tahlil buat insan yang telah mengadap ilahi menemui sang pencipta. Allahu, lily turut serta dalam majlis tahlil. Buat arwah kedua ibubapa yang sangat saya sayangi, ikhlas dari hati doa yang tidak akan putus hadiah istimewa buat kalian,
Sungguh sayu hati saat doa yang saya aminkan diperdegari nama insan yang sangat saya sayangi.
Dalam perjalanan pulang, tidak dapat menaham sebak didada.Benar,hati ini begitu merindui mereka.

'Ya Allah, jadikan diriki asbab untuk mereka ke syurga, jadilah diriku anak yang soleh/solehah. Ampuni dosa-dosa kedua ibu bapa kami Ya allah, sesungguhnya hanya padamu tempat pengharapan kami,hanya padamu kami memohon, kasihanilah merek sepertimana mereka mengasihani kami sewaktu kami kecik dahulu.. amiinn'

Al fatihah... 

ABDULLAH BIN SULAIMAN & ZURAIDAH BT HJ BAHARUM


Pesanan SAYANG  dari hati buat sahabat sekalian, berbaktilah pada kedua ibubapa selagi mereka masih ada ♡
jangan sesekali menganiayai anak-anak yatim,memakan harta anak-anak yatim kelak besar balasan di akhirat nanti..sesungguhnya yang baik datangnya dari Allah, yang kurang dari kelemahan diri saya sendiri..

No comments: