Monday 8 September 2014

COLLAGEN POWDER SHAKLEE

Wajah menjadi glowing dengan collagen powder shaklee

Memiliki wajah glowing cantik, halus, mulus dambaan setiap wanita di dunia ini , malahan kaum lelaki yang menitik beratkan penjagaan kulit serta muka juga amat teliti dengan penjagaan buat mereka.

Lambakan produk-produk kecantikan yang berada dipasaran seperti cendawan tumbuh, bermula dari belasan ringgit hingga ribuan ringgit, bagi golongan yang obses serta berkemampuan pastinya kewangan tiada masalah demi kecantikan, pasti pilihan produk yang mahal menjadi pilihan hati mereka, bagi golongan pertengahan mungkin lebih cenderung kepada produk-produk dari bualan rakan- rakan yang kebiasaannnya menjadi ikutan.

Tahukah anda akan kesan serta bahan penghasilan produk kecantikan yang anda guna adakah benar-benar selamat ? adakah penghasilannya dari bahan kimia serta sah dari kementerian kesihatan malaysia?

Pemilihan yang tepat dan terbaik bersama collagen powder shaklee dimana mengandungi 100% bahan semulajadi, halal serta sah Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)

Maklumat lanjut mengenai kandungan collagen powder shaklee klik disini

lihat hasil/ testimoni collagen powder shaklee ,
diantaranya kata mereka penggunaan dalam masa --》》

minggu 1♡♡ wajah tidak lagi kusam serta berseri
minggu 2♡♡ jerawat sudah muka tidak kelihatan dan pulih
minggu 3♡♡ kulit menjadi pink -pink , glowing serta lembab ^_^ , wah senyum tak perlu kata apa -apa ;)







sebarang pertanyaan serta tempahan sila hubungi pnlily 0176784153
email : nlabdullah8909@gmail.com

dapatkan harga super jimat dengan mendaftar ahli shaklee rm75 seumur hidup

lily menyediakam perkhidmatan COD di kawasan petaling jaya, temerloh, memtakab serta pos diseluruh malaysia, brunei, indonesia dan singapura

posted from Bloggeroid

No comments: