Sunday 21 September 2014

Manfaat Ostematrik Shaklee, kenapa ianya terbaik

Assalamualikum, hai semua.. apa kabar? cuti-cuti ini seronok kan berehat dengan family tapi yang tak seronok lau keje.Lily minggu penuh cabaran dengan cuti ini gigih juga bekerja,mula la rasa pening kepala semua ada.

Kebiasaan jika pening mesti cari ubat tahan sakit  kan?Macam saya ini memang susah nak makan ubat,tapi sejak amalkan ostematrik Shaklee,wah! bukan sekadar kalsium saja ianya bertindak seperti ubat tahan sakit malah kandungan nya memang tiada bahan kimia pun.Bayangkan dalam 1 biji ostematrik mengandungi 1 gelas susu tinggi kalsium, 80biji badam.Ostematik mengandungi kalsium yagn sangat tinggi.Lily pening kepala ambk 2-4 biji tablet ostematrik dan berehat bangun memang segar bugar tau!

Tahukah anda bahawa manfaat yang terdapat di dalam Ostematrik ini? Meh lily story  apa yang best sangat ostematrik ini kan :)

1. Menguatkan tulang
Kalsium yang tinggi terkandung di dalam  ostematrik menghalang dari penyakit osteoporosis iaitu tulang cepat reput akibat kekurangan kalsium tau.Menguatkan kuku,sistem saraf,kerangka gigi,kuku rapuh,eczema,konvulsi/kekejangan,gusi berdarah dan merangsang darah pekat.Ia juga merawat tulang retak.Haaa.. bagi anda yang ada masalah gusi berdarah gosok gigi je mesti keluar darah itu berpunca akibat kekurangan kalsium tau :)

2.Meringankan Stress / tekanan
Bagi anda yang bekerja sama macam lily ini pasti la kan tidak terlepas dengan tekanan kerja tol kan? ostematrik ini ianya mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung,impuls saraf, penenang saraf, menggalakkan tidur selesa (insomnia) sangat bagus ambil ostematrik ini, Sakit kepala dan pitam.

3. Memperbaiki hiperaktiviti perut dan sakit gastrik
Jika anda mengalami masalah gastrik, ostemartik adalah terbaik untuk anda

4.Memperbaiki masalah haid
Kajian telah menunjukkan bahawa setiap pengambilan 1,000mg kalsium dan mangnesium serentak meringankan sakit waktu haid dan membantu buang air kencing.Patut la kan ada je pesan jika period minum air susu .Terbukti kesahihan kajian ini kan

5.Memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas
Kebiasaan ibu hamil selalu terjadi kejang pada kaki bila diwaktu berehat, ostematik sangat bagus diamalkan dimana setiap pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki kebas-kebas,kekejangan,sakit sendi dan artritis.Wah!pasti ibu hamil tersenyum kan bila kaki sudah tidak kejang lagi :)

Sangat banyak manfaat didalam ostematrik yang telah terbukti sekian lamanya.Sebab itu lily pun boleh jatuh cinta tau! ibu menyusu mesti mengamalkan ostematrik ini ye :) Berminat mahu mengamalkan ostematrik? boleh je hubungi lily ditalian:-

0176784153 sms/call/whatapp/telegram
email:nlabdullah8909@gmail.com

hanya RM61 harga sebotol ostematrik dimana mengandungi 120 tablet boleh tahan sehingga 2bulan ke atas. Mahukan harha lebih jimat boleh hubungi saya dengan segera :)

No comments: