Sunday 2 November 2014

Apa itu Omega Guard Shaklee ?

Apa itu Omega Guard Shaklee ?

Assalammualaikum semua, apa khabar? sihat semua? musim demam sekarang ini termasuk lah baby rizqi yang sekejap demam sekejap kebah, termasuk lah kak kiah turut terasa demam nya, ya! demam omega guard, memandangkan stok omega guard kak kiah sudah dihujung tanduk, makanya wajib untuk membeli omega guard lebih-lebih lagi sedang berlangsungya PROMOSI OMEGA GUARD buy 6 free 1 serta 5% belian 2 botol omega guard shaklee. waw!sudah mengantuk disorong bantal pula memang tepat lah untuk membeli omega guard ini kan :) saat-saat baby rizqi demam mula merindui omega guard kak kiah ini heheh..

Dalam kak kiah bercerita mengenai omega guard ini, agak-agaknya tahu apakah itu omega guard ye?
Omega Guard ini adalah minyak ikan dan semestinya dari ikan la kan bukan dari ayam pula ye :) dan ianya tergolong dari golongan Omega 3.

Apa itu Omega 3 pula?

Omega 3 tergolong dalam kumpulan asid lemak tak tepu yang penting (essential unsaturated fatty acids) yang mempunyai ikatan karbon-karbon berkembar pada kedudukan n-3 iaitu pada hujung methyl dalam molekulnya. Oleh kerana itu ia digelar Omega 3.
 Ok korang faham setakat ini? tak faham komen kak kiah tak faham la! :)
Sudah sedia maklum bahawa minyak ikan yang berada dipasaran pelbagai-pelbagai jenis, makanya pada pendapat anda apa bezanya omega guard shaklee dengan minyak ikan lain pula ye?


Perbezaan Omega Guard Shaklee dengan minyak ikan lain 


Omega Guard Shaklee adalah ultra tulen berbeza dengan minyak ikan lain kerana kebanyakan supliment dari minyak ikan berasaskan dari hati ikan, hati ikan adalah murah berbanding dengan minyak ikan iaitu digunakan didalam omega guard shaklee .Jika korang perasan dengan farmasi ataupun kedai ubatan mengapa ada harga minyak ikan yang berbeza ada yang murah, separa murah sebabnya kita haruslah lihat kandungannya dari sumber apa, kebanyakan dari hati ikan maka sebab itu la murah kan, so kena pandai pilih jangan disebabkan murah main bedal beli sedangkan kualiti tidak memberangsangkan, disitu sudah membazir betul tak ?

Omega Guard Shaklee terbukti dari hasil research dan ianya ekstrak dari ikan dalam yang sebenar malahan pemprosesan omega guard melalui penyulingan 3 peringkat ye.

Apa pula Penyulingan 3 peringkat itu?


Maknanya pemprosesan omega guard suling (tapisan) hingga 3 peringkat sehingga dapat minyak ikan yang tulen ye bukan yang bercampur dengan benda lain
Dari mana hasil ikan itu?
naBayangkan jika kita mengambil bahan toksik itu?dari hendak sihat jadi sakit pula sanggup ke? minta jauh la kan..
Makanya pentingnya kita memilih minyak ikan yang berkualiti, beli yang murah tiada kualiti rugi juga kan.Kesimpulannya, Omega Guard Shaklee benar-benar melalui pemprosesan yang sangat teliti,maka tidak hairan mengapa Omega Guard menjadi pilihan hinga demam macam kak kiah hehehe

Siapa sesuai ambil Omega Guard ?



Seisi keluarga boleh ambil dari kanak-kanak umur setahun keatas  hingga la orang tua lelaki dan wanita , bayi pun boleh ambil iaitu ibu yang menyusu la, bayi juga akan dapat DHA penting yang terkandung di dalam omega guard melalui penyusuan ibu.Makanya beruntung ibu breastfeeding :)  Kak kiah akan terangkan pula mengapa pentingnya ibu menyusu serta ibu hamil mengambil omega guard?,nantikan di entry kak kiah berikutnya ye :)
Jom membeli omega guard 2 botol dapat 5% tau, sangat jimat.ini lah masa untuk memiliki omege guard, mahu lebih borong boleh dapatkan promosi omega guard shaklee buy 6 free 1 :)

Ingin dapatkan produk Shaklee ?

Anda boleh hubungi kak kiah segera untuk membuat tempahan dan pesanan produk shaklee diatas, sebarang pertanyaan serta cadangan boleh hubungi di talian :-
 Berminat untuk jadi ahli Shaklee ? Ingin mendapatkan harga lebih jimat dengan ahli shaklee?Mahu mulakan bisnes tanpa modal yang memeningkan? hubungi,

 0176784153 whatapp/call/sms/telegram ( Pn.Lily)

email: nlabdullah8909@gmail.com

fb: Norlaili abdullah

instagram: norlailiabdullah

fb pages: cahayaummurizqi.blogspot.com  (like) untuk info lebih menarik

COD dikawasan Petaling Jaya,PJS,Temerloh & Mentakab . jika anda berada dikawasan ini, lily boleh cod sampai depan pagar ye ..inssyaallah hehehe..

18 comments:

Unknown said...

OmegaGuard memang bagus untuk kesihatan secara keseluruhan.

Jom Baca: Kurus dengan tingkatkan Leptin

Unknown said...

OmegaGuard vitamin yg wajib ada di stp rumah.sbb bnyak sgt manfaat yg kita dapat..

otot sengal selepas berolahraga

Unknown said...

Omega mmg terbaik.....

Minyak Ikan Paling Tulen

Unknown said...

Omega mmg terbaik.....

Minyak Ikan Paling Tulen

rosnaziana said...

Anak syurga saya pun xsihat..so memang wajiblah omega disebelah..omega ni bgus untuk kuatkan sistem imun ank so sangat lah sesuai diberikan kepada mereka

Unknown said...

Omega Guard Shaklee memang hebat dan terbaik di pasaran. Harga jimat, penggunaan pun jimat.. Berbaloi2 sangat..

Unknown said...

Omega Guard Shaklee memang hebat dan terbaik di pasaran. Harga jimat, penggunaan pun jimat.. Berbaloi2 sangat..

Unknown said...

omega wajib diambil oleh sesiapa saja terutama sekali yg ada masalah kesihatan.

Unknown said...

omega wajib diambil oleh sesiapa saja terutama sekali mereka yg ada masalah kesihatan.

Nursimatun said...

Omega Guard Shaklee memang terbaik. Stok kat rumah pun dah nak habis. memang elok sangatlah shaklee buat promosi hebat ni...

Apa Itu Omega 3? Apakah Khasiat Dan Kepentingannya?

Unknown said...

Promosi yang sangat bagus...

ninyfariza82.blogspot.com

faezah mohd said said...

sempena promo ini mari dapatkan omega guard...minyak ikan terbaik di dunia

Unknown said...

omega guard terbaikk..
bermulanya di sini..

peminatvitamin said...

tempah omega sekarang!
promosi yang HEBAT menanti anda sepanjang November 2014

Unknown said...

rugilah siapa tak grab omega promo ni..

mummyosh said...

Omega mmg best

Unknown said...

yes, memang padat dengan info mengenai omega! Love omega for whole family.. jom grab sekarang..

PROMOSI OMEGA GUARD

Unknown said...

jgn lupa adik kakak...pakat ramai2 grab omega....sgt berbaloi seisi keluarga..