Tuesday 18 November 2014

Kini Waktu Makan LUNCH Menjadi Semakin mudah

Kini Waktu Makan LUNCH  Menjadi Semakin mudah 


Assalammualaikum semua, salama sayang :) Sihat semua? kak kiah Alhamdulillah diberi nikmat kesihatan yang baik dari-Nya Alhamdulillah.Kebiasaannya waktu lunch apa yang anda semua makan? kak kiah ini selalu tidak sempat hendak bersantap seperti diraja hehehe. So kak kiah hendak kongsikan rahsia lunch hour kak kiah menjadi semakin mudah.Mudah?? Bagaimana itu kak kiah oii? heheh.. 

Kak kiah ini bab makan memang la suka sangat, rezeki jangan ditolak musuh jangan dicari betul tak? Kebiasaan pada waktu lunch kak kiah memang akan selalu rushing untuk pulang kerumah kerana ketika ini kak kiah merupakan seorang ibu yang betul-betul berperang dengan penyusuan susu ibu kepada bayi. FIGHT TO BREASTFEDING bab kata mat saleh heheheh.

Fight To breastfeeding

esp shaklee tahan lapar


Alhamdulillah, syukur atas segala nikmat dari ilahi, diberikan peluang dan rezeki untuk terus menyusu bayi. Sekarang ini baby rizqi pada 27.11 ini sudah 1 tahun 2 bulan. Sangat bersyukur kerana kak kiah masih dapat menyusu sepenuhnya baby rizqi dengan susu badan. Menjadi kebiasaan kak kiah setiap jam 1 tengahari yang merupakan waktu rehat bermula jam 1 hingga 2 pm  kak kiah gunakan masa itu untuk pulang menyusu anak.So kebiasaannya memang kak kiah tidak sempat untuk makan lunch dengan makanan berat. Agaknya jika kita menyusu bayi mesti sentiasa laparkan? Kini Waktu Lunch kak kiah menjadi mudah dengan ESP SHAKLEE sahaja. Kak kiah akan bancuh bersama ESP shaklee dengan air milo dan sepanjang perjalanan ke pejabat mudah kak kiah untuk minum. Alhamdulillah perut kak kiah dapat tahan dari lapar sehingga pulang ke rumah :)


Kenyang ke dengan ESP SHAKLEE sahaja?

rasa terlalu lapar
google: ini tahap kelaparan maksima hehehe

Mesti ada yang tertanya  begitu kan, kak kiah dulu sebelum mencuba pun beranggapan begitu tetapi bila sudah mengamalkan dan mencuba baru tahu kesannya. ESP SHAKLEE ini diperkaya dengan PROTEIN tau seolah-olah kita mengambil makanan berat juga ye. Makanan yang diperkaya dengan protein adalah seperti telur, ikan,kekacang. Pernah tak sarapan dengan telur separuh masak? rasa kenyang kan bila makan telur separuh masak kerana telur memang diperkaya dengan protein maka seperti konsep ESP SHAKLEE juga :)  ESP SHAKLEE sangat membantu memudahkan waktu lunch kak kiah :) disamping membantu kak kiah dari mengalami masalah gastrik jika skip waktu makan :)

sharing is caring ^_^
 

Ingin dapatkan produk Shaklee ?


Anda boleh hubungi kak kiah segera untuk membuat tempahan dan pesanan produk shaklee diatas, sebarang pertanyaan serta cadangan boleh hubungi di talian :-
 Berminat untuk jadi ahli Shaklee ? Ingin mendapatkan harga lebih jimat dengan ahli shaklee?Mahu mulakan bisnes tanpa modal yang memeningkan? hubungi,





 0176784153 whatapp/call/sms/telegram ( Pn.Lily)

email: nlabdullah8909@gmail.com

fb: Norlaili abdullah

instagram: norlailiabdullah

fb pages: cahayaummurizqi.blogspot.com  (like

untuk info lebih menarik


No comments: