Sunday 16 November 2014

Puan Adda Gembira Susu Badan Semakin Bertambah, Susu Semakin Pekat

Gembira Susu Badan Semakin Bertambah, Susu Semakin Pekat

susu badan makin bertambah

Menyusu bayi sepenuhnya dengan susu ibu merupakan satu anugerah yang sangat hebat! Ada dikalangan ibu seringkali stress akibat susu badan makin merudum. Kak kiah juga pernah mengalamai situasi seperti itu semasa di peringkat awal semasa penyusuan bayi. Tidak sanggup untuk berada di dalam situasi stress makanya kak kiah berikhtiar untuk tambah susu badan. Alhamdulillah apa yang kak kiah perolehi kak kiah berkongsi bersama teman-teman lain tidak kira kenal mahu pun tidak. 

Sokong breastfeeding

Kak kiah sangat gembira apabila dapat sama-sama membantu para ibu dalam meneruskan perjuangan dalam penyusuan badan . Ingat berjuang dalam pertempuran sahaja ke? menyusu pun kita berjuang juga kan :) 
susu badan makin bertambah

Kak kiah gembira apabila mendapat maklum balas dari Puan Adda yang merupakan ibu muda yang sangat kental untuk berjuang menyusu bayi dengan susu ibu sepenuhnya. Kini bayi Puan Adda sudah berusia 1 tahun 6 bulan dan masih lagi menyusu sepenuhnya dengan susu ibu.

Puan Adda mulanya menghubungi kak kiah apabila telah terbaca di laman sosial Instagram Kak kiah mengenai set penyusuan dan menghubungi kak kiah untuk mencubanya. Alhamdulillah hari semakin hari beliau sendiri merasa kegembiraan apabila hasil yang diimpikan susu semakin banyak.


**Jom Follow Instagram Kak kiah

Makanan Tambah Susu Badan


Kak kiah sering berpesan kepada pelanggan dimana suppliment Shaklee merupakan makanan tambahan yang membantu untuk mencukupi keperluan nutrisi penting yang diperlukan pada badan.Ianya bukan ubat yang boleh mendapat hasil yang diidamkan. Jika ingin tambah susu haruslah menjaga pemakanan dimana harus makan makanan yang berkhasiat disamping memrangsangkan penghasilan susu. Kerapkan banyak makan lobak putih, kekacang, kurma, dimana ianya merupakan makanan yang bagus untuk tambah susu. 

Jika anda berminat dengan set menyusu shaklee dan ingin melihat gambar set menyusu shaklee, klik link di bawah >>


Jika jadual pemakanan berikut diikuti dan ditambah dengan set menyusu Shaklee insyaAllah ianya membantu lagi pertambahan susu. AIR MASAK wajib 3 liter sehari! jika ambil mana-mana suppliment tetapi minum air masak kurang serta makan makanan berkhasiat pun tidak manakan hendak mendapat hasil susu yang banyak kan? Lepas itu salahkan produk tidak berkesan pula. Tak baik begitu ye :)


Alhamdulillah hasil konsultasi kebanyakan pelanggan kak kiah dengan izin Allah memperolehi hasil susu yang semakin bertambah :) mesti ikut konsultasi dari kak kiah ye, Anda boleh juga mendapatkan konsultasi dari kak kiah syarat ye khas untuk pelanggan kak kiah dahulu ye :)


Ingin dapatkan produk Shaklee ?


Anda boleh hubungi kak kiah segera untuk membuat tempahan dan pesanan produk shaklee diatas, sebarang pertanyaan serta cadangan boleh hubungi di talian :-
 Berminat untuk jadi ahli Shaklee ? Ingin mendapatkan harga lebih jimat dengan ahli shaklee?Mahu mulakan bisnes tanpa modal yang memeningkan? hubungi,





 0176784153 whatapp/call/sms/telegram ( Pn.Lily)

email: nlabdullah8909@gmail.com

fb: Norlaili abdullah

instagram: norlailiabdullah

fb pages: cahayaummurizqi.blogspot.com  (like

untuk info lebih menarik

No comments: