Monday 17 November 2014

PENGEDAR SHAKLEE DIPERLUKAN DI SELURUH MALAYSIA!!



PENGEDAR SHAKLEE DIPERLUKAN DI SELURUH MALAYSIA!!


Assalammualaikum semua, wah! sekarang ini kak kiah buka penyertaan untuk menjadi ahli keluarga besar shaklee bersama kak kiah u oll :) Seringkali sahaja rakan taulan serta pelanggan shaklee kak kiah menggunakan suppliment shaklee tetapi tidak tahu bagaimana untuk mendaftar ahli shaklee, dan boleh untuk menjadi pengedar . 

mahu menjadi pengedar jom lihat kriteria dan kelebihan menjadi pengedar shaklee ^_^

PENGEDAR SHAKLEE DIPERLUKAN


Kami memerlukan Pengedar Shaklee di seluruh negara.Terbuka kepada semua rakyat Malaysia yang berumur 18 tahun keatas.


Kelebihan Menjadi Pengedar Shaklee :


1. Shaklee adalah jenama TERKENAL & BERKUALITI

Shaklee adalah jenama terkenal yang semakin menjadi pilihan rakyat Malaysia kerana kualiti produknya dan harganya yg sangat affordable compare to produk2 lain dipasaran.
2. MODAL dan RISIKO yang RENDAH
Tidak seperti bisnes lain yang memerlukan modal yang tinggi (dan risiko yang tinggi), hanya modal serendah RM65 sahaja di perlukan untuk pendaftaran seumur hidup sebagai Pengedar Shaklee. Tidak ada yuran atau komitmen bulanan.

3. Harga AHLI YANG RENDAH

Semua Pengedar Shaklee boleh membeli produk Shaklee dengan harga yang lebih rendah. Jika anda seorang PENGGUNA TEGAR Shaklee, lebih baik anda mendaftar terus sebagai AHLI SHAKLEE walaupun tidak mahu berniaga.
Ini kerana anda dapat mengumpul point dan Shaklee akan memberi CASH BONUS daripada point tersebut. Ia ala-ala seperti Jusco Card, Tesco Card, Bonus Link. Kumpul point dan dapat BONUS.

4. BONUS yang LUMAYAN
Shaklee menawarkan pakej bonus yang lumayan kepada setiap Pengedar berdasarkan jualan. Ini termasuk bonus wang tunai, bonus kereta, percutian/ haji dan umrah dan banyak lagi. Lagi banyak jualan, lagi banyak bonus anda. Anda tentukan.
Jika tiada jualan jangan risau kerana anda tidak di kenakan sebarang caj atau komitmen bulanan. Cuma tiadalah bonus. Jadi tiada risiko di pihak anda.

5. Peluang MENJANA PENDAPATAN dengan MUDAH
Anda boleh menjadi pengedar Shaklee secara part time. Samaada anda bekerjaya ataupun surirumah, bisnes Shaklee sangat sesuai utk anda !! Ini kerana anda masih boleh membuat kerja seharian dan menguruskan bisnes Shaklee kerana ianya mudah. Semuanya secara online sahaja yang mana anda tidak perlu keluar dari rumah even ke pejabat pos pun. Sgt mudah dan jimat !!

6. Sistem online & PENGHANTARAN yang MUDAH
Shaklee mempunyai sistem online yang mudah di gunakan. Anda tidak perlu lagi pergi ke branch shaklee untuk mengambil produk dan kemudian ke pejabat pos untuk diposkan kepada pelanggan.
Order boleh dibuat melalui sistem online Shaklee dan produk akan di hantar terus oleh Shaklee kepada pelanggan anda melalui courier. Mudah dan menjimatkan masa dan wang anda.
7. Eksklusif SUPPORT GROUP yang sangat HEBAT

Dengan menyertai Shaklee sebagai pengedar dibawah naungan kak kiah, anda akan dijemput khas ke support group yang hebat untuk sama-sama membantu anda memahami produk Shaklee dan teknik & tips utk bisnes secara online.
**AMARAN !!**
TAWARAN seperti diatas ini mungkin anda tidak perolehi jika mendaftar dengan orang lain selain Cahayaummurizqi.blogspot.com ya. Dan saya tidak bertanggungjawab jika anda tidak dapat BONUS seperti yang dinyatakan !!!

Berminat??
Sms@whatsapp : 017 6784153
Boleh bankin pada kak kiah  di akaun MBB 1560 1212 6625 NORLAILI BT ABDULLAH
Selepas bankin boleh bagi :
Tarikh & Masa bankin
Nama  
No Ic
Nama suami (jika berkahwin)
No Ic suami
Alamat
No Tel
Email

Nama dan no akaun bank (untuk tujuan pembayaran bonus)
"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"

Wah! panjang lebar kak kiah cerita ini, ok sambung sikit lagi, ada je yang bertanyakan apa beza pengedar shaklee dan jadi ahli shaklee ini?

Perbezaan pengedar shaklee dan ahli shaklee?


Pengedar shaklee? ahli shaklee bagaimana pula itu?  ada yang tertanya-tanya kan? Untuk menjadi pengedar shaklee mestinlah mendaftar sebagai ahli shaklee dulu sayang ;) bila sudah jadi ahli shaklee maka sudah sah menjadi pengedar shaklee ye dan mendapat manfaat dari shaklee seperti harga ahli, bonus dan lain -lain.

Contoh beli barangan avon, jika jadi member (ahli avon) maka akan dapat harga ahli kan dengan menggunakan id member avon, bila tidak jadi member beli la dengan harga pasaran. Begitu juga shaklee ;) Jom jadi keluarga besar shaklee kak kiah, menjaga kesihatan sebaiknya sambil menjana pendapatan ^_^


Ingin dapatkan produk Shaklee ?


Anda boleh hubungi kak kiah segera untuk membuat tempahan dan pesanan produk shaklee diatas, sebarang pertanyaan serta cadangan boleh hubungi di talian :-
 Berminat untuk jadi ahli Shaklee ? Ingin mendapatkan harga lebih jimat dengan ahli shaklee?Mahu mulakan bisnes tanpa modal yang memeningkan? hubungi,





 0176784153 whatapp/call/sms/telegram ( Pn.Lily)

email: nlabdullah8909@gmail.com

fb: Norlaili abdullah

instagram: norlailiabdullah

fb pages: cahayaummurizqi.blogspot.com  (like

untuk info lebih menarik

11 comments:

mama hantek said...

Waaa terbaik lah... Harus join

Mak Jemah Jual Vitamin said...

lebih baik jadi ahli jika nak dapatkan keuntungan berganda:)

Mama Akmal & Ibu Arif said...

Banyak kelebihan menjadi ahli shaklee ni, paling best sebab boleh jana pendapatan walaupun dari rumah.
Jom Sertai Peraduan Beli & Menang Raikankasih

bysyiraishak said...

Rugi tak join shaklee dan jadi ahli...selain dpt guna produk yg berkualiti utk kesihatan, kita pun dpt keuntungan berganda dan boleh jana pendapatan dr rumah

CARA SHOPPING DI ASTRO

Unknown said...

Untung jadi ahli.dapat harga potongan setiap kali beli. Boleh beli untuk keluarga dan sendiri..



Tips-memikat-jejaka-pujaan

Unknown said...

Memang banyak kelebihan jadi ahli ni, boleh dapat dengan harga yang murah, kalau ada rezeki lebih boleh naik rank.

Unknown said...

Saya SID area IPoh..boleh COD dan pos seluruh Malaysia..

Kepentingan Minyak Ikan Pada Wanita Hamil

Unknown said...

rugi tau siapa yang guna produk shaklee tapi tak jadi ahli. Untung beb kalau join..

Unknown said...

Jom jadi ahli.. dapat sihat, dapat manfaat, dapat bonus, dapat kawan, dapat ilmu.. macam2 ado.. ;)

Nashgal said...

Produk bagus dan terbukti berkesan. Berbaloi dengan harga ahli yang murah tu.

Mengidam Sotong Kangkung

Unknown said...

jom daftar sebagai ahli..rugi kalau makan sendiri tapi belum join ahli,kalau join pasti anda juga dapat bonus bulan-bulan jika banyak membeli