Friday 7 November 2014

BERITA BAIK JIKA ANDA ATAU ANAK SEORANG PENGHAFAL

BERITA BAIK JIKA ANDA ATAU ANAK SEORANG PENGHAFAL


Assalammualaikum semua, salam jumaat penuh barokah.Musim-musim hujan ini pasti merisaukan hati kak kiah,bimbang jika berlakunya banjir besar lagi, Bimbang family dikampung huk3, Moga-moga hujan ini adalah hujan rahmat aamiin..
Ok semua, kak kiah mahu umumkan BERITA BAIK pada bulan ini, bagi yang mementingkan pelajaran anak-anak mahupun jika anda sedang belajar sambil berkerja,maka ini merupakan PELUANG TERBAIK bagi anda terutama jika anda mahupun anak-anak yang merupakan seorang penghafal dalam menelaah pelajaran.yang memerlukan daya ingatan yang semaksima. Omega 3 yang mengandungi DHA sangat membantu anda bagi meningkatkan daya ingatan seseorang individu serta pertumbuhan otak yang cergas dimana otak yang cergas sangt penting dalam proses pembelajaran.

Mengapa Omega 3?


Omega 3 bersumberkan dari bahan alam iaitu ikan dan kekacang, Omega 3 hanya terkandung didalam bahan alam sahaja, bayangkan jika anda seorang yang tidak menggemarkan makan ikan malahan anda seorang yang tidak suka kacang. Kononnya bimbang jika makan kacang akan naik jerawat, makanya jika begitu bagaimana untuk anda mendapatkan Omega 3 bagi membantu menguatkan daya ingatan serta pertumbuhan otak yang cergas. DHA yang terkandung didalam Omega 3 sangat penting bagi pertumbuhan otak yanf sihat.Apabila otak cergas maka fokus untuk menghafal / menghafaz mengadi lebih mudah kan?

Klik untuk maklumat lanjut mengenai  >>>  Apakah itu Omega 3 ?

Apa itu DHA?

DHA merupakan singkatan kepada docosahexaenoic asic dimana tergolong di dalam kumpulan essential fatty acid .Ini bermakna sumber utamanya tidak dikeluarkan oleh badan anda. Badan hanya mengeluarkan sedikit sahaja DHA. DHA merupakan sumber utama hanyalah didapati dalam bentuk pemakanan sahaja. Bagi bayi untuk mendapatkan DHA hanya dari susu yang diberikan ibunya.

** Tahukah anda bahawa 60% otak manusia 
adalah diperbuat daripada lemak dimana 
kebanyakan lemak ini diperbuat dari DHA. Oleh itu DHA sangat penting didalam 
pertumbuhan otak yang sihat


kebaikan omega 3 untuk pelajar

Sumber utama DHA


Minyak ikan merupakan Sumber utama kandungan DHA yang berasaskan dari ikan laut seperti ikan salmon, ikan kod. Pelbagai jenama-jenama yang berada di farmasi mengandungi DHA. Bagi mendapatkan Minyak ikan terbaik yang terjamin kualiti serta penghasilan DHA ,Omega Guard Shaklee merupakan minyak ikan yang terbaik didunia

Mengapa Omega Guard?

Pemprosesan minyak ikan Omega Guard Shaklee  melalui proses penyulingan 3 peringkat ye, Melalui tapisan yang sanggat terperinci. Bayangkan jika tidak melalui tapisan ikan-ikan dimana ikan kebiasaan obses berada dikawasan kapal karam. Sudah semestinya dari kapal karam terdaptnya tumpahan minyak-minyak yang akan masuk didalam perut ikan melalui pemakan alga-alga yang tumbuh dikawasan tersebut. Jika tiada penyulingan 3 peringkat pastinya toksik-toksik yang terkandung didalam perut ikan turut terkandung di dalam minyak ikan. Dari mahu kuatkan daya ingatan untuk hafal jadi masalah lain pula nanti betul tak?

penyulingan minyak ikan

 Omega Guard adalah terbaik atas tapisan peringkat peyulingan tersebut.

klik untuk maklumat lanjut >> Apa itu Omega Guard Shaklee ?


Kebaikan Utama Omega Guard Untuk penghafal

  • Diperkaya dengan OMEGA 3 
  • Kandungan DHA yang sangat baik untuk pertumbuhan otak yang cergas ,Maka sangat penting dalam proses pembelajaran serta hafalan.
  • Membantu menguatkan daya ingatan 
  • Membantu perkembangan otak bayi sejak dari awal kandungan
Makanya,pentingnya mengambil Omega Guard bermula dari awal kehamilan.Pastinya perkembangan minda anak cerdas serta mudah untuk mereka menghafal didalam pelajaran. Pengambilan dengan konsisten pasti membuatkan hasil.Inssyaallah... kita berikhtiar Allah jua berkuasa mutlak :)




Promosi November :- Jom membeli omega guard 2 botol dapat 5% tau, sangat jimat.ini lah masa untuk memiliki omege guard, mahu lebih borong boleh dapatkan promosi omega guard shaklee buy 6 free 1 :)

Ingin dapatkan produk Shaklee ?

Anda boleh hubungi kak kiah segera untuk membuat tempahan dan pesanan produk shaklee diatas, sebarang pertanyaan serta cadangan boleh hubungi di talian :-
 Berminat untuk jadi ahli Shaklee ? Ingin mendapatkan harga lebih jimat dengan ahli shaklee?Mahu mulakan bisnes tanpa modal yang memeningkan? hubungi,





 0176784153 whatapp/call/sms/telegram ( Pn.Lily)

email: nlabdullah8909@gmail.com

fb: Norlaili abdullah

instagram: norlailiabdullah

fb pages: cahayaummurizqi.blogspot.com  (like

untuk info lebih menarik

COD dikawasan Petaling Jaya,PJS,Temerloh & Mentakab . jika anda berada dikawasan ini, lily boleh cod sampai depan pagar ye ..inssyaallah hehehe..


13 comments:

Nila Anggraini said...

Omega guar memnag terbaik untuk kecerdasam minda. Ada baiknya anda berikan omega guard untuk kanak-knaak anda agar mereka cerdas dan mempunyai daya ingatan yang baik.

Dilema Anak kurus Kering Dan Tak Selera Nak Makan

Unknown said...

omega Guard sangat bagus untuk anak-anak, dlu anak saya lambat dalam pembelajarannya, tp semenjak anak saya amalkan omega banyak perubahan yang saya nampak.

Unknown said...

omega guard memang betul2 dapat membantu mereka menghafal.. alhamdulillah..
CARA MENGHILANGKAN BINTIK KOLESTROL DI BAWAH MATA

Unknown said...

OmegaGuard Shaklee supplement terbaik kami sekeluarga ☺
Bagus untuk memori,imunisasi dan bnyak lagi

set menyusu shaklee

ummu hanan said...

Kuat ingatan merupakan kunci kepada penghafal terutamanya bagi mereka yang menghafal al-Quran.. InsyaAllah moga-moga Omega ni dapat membantu mereka yang sedang menghafal alQuran juga..

Migrain Boleh Mengganggu Prestasi Kerja Anda di Pejabat

Unknown said...

Baik untuk anak-anak yang sedang ambil peperiksaan sekarang. utk kuatkan daya ingatan

Suplemen tambahan untuk anak elak jangkitan penyakit

Unknown said...

OmegaGuard memang xboleh dilupakan

BUAT MASKER SENDIRI



Unknown said...

omega 3 adalah makanan terbaik untuk otak...bulan november promosi omega guard, jom pakat order omega bulan ni.

peminatvitamin said...

Dapatkan omega bulan ini kerana promosinya yg menarik

http://goo.gl/JeNVlK

rosnaziana said...

Berbaloi2 promo bulan ni..siapa xbeli rugi sangat2..bagus hadiahkan pada anak2 tersayang untuk kuatkan daya ingatan semasa belajar

anmashealthcare said...

Omega Guard shaklee memang terbaik :D

:: anmashealthcare.blogspot.com ::

Nashgal said...

Sumber omega 3 terbaik

Melabur Sekarang untuk Masa Depan

Unknown said...

Omega Guard memang bagu untuk memperbaiki ingatan

Rahsia Kecantikan Semulajadi