Saturday 25 October 2014

Rugi membeli Set Berpantang Shaklee

Rugi membeli Set Berpantang Shaklee

Assalammualaikum semua,Moimies semua ada yang sedang menghitung hari menanti Tempoh  kelahiran bayi ?Ianya pasti memberikan seribu debaran buat si ibu.Saat kehamilan mencecah trimester ketiga rata-rata bakal ibu sudah mula memikirkan ataupun mencari set berpantang mana yang menjadi pilihan buat bakal ibu.Pelbagai jenama set berpantang yang berada dipasaran.Dilema untuk membuat pilihan SET BERPANTANG

Kandungan Set Berpantang Shaklee

Cadangan terbaik dengan set berpantang Shaklee yang merupakan pilihan terbaik dari kak kiah tau.Kandungan di dalam set berpantang Shaklee merangkumi :-

  1. VITA LEA
  2. B COMPLEKS
  3. ZINC COMPLEKS
  4. VITAMIN C
  5. OSTEMATRIK
  6. ESP
  7. ALFAFA
Gabungan set berpantang Shaklee memberikan keberkesanan yang terbaik yang menjadi pilihan ibu masa kini.Kak kiah sangat galakkan momies semua tau! badan kekal bertenaga tambahan pula membantu merangsangkan penghasilan susu ibu .Tidak percaya haruslah mencuba.

Tempoh penggunaan set berpantang Shaklee

Sungguh penjimatan apabila menggunakan set berpantang Shaklee ini kerana setiap item tahan berbulan lamanya iaitu antara 2 hingga 4 bulan . Rugi membeli set berpantang Shaklee ?? betul sangat rugi apabila anda sudah membeli dan anda membuat perhiasan sahaja tanpa menggunakannya heheh. rugi tau :)


Jom hubungi kak kiah untuk sebarang pertanyaan serta konsultasi percuma dari kak kiah.
 
 0176784153 whatapp/call/sms/telegram 

email: nlabdullah8909@gmail.com

fb: Norlaili abdullah

instagram: norlailiabdullah

fb pages: cahayaummurizqi.blogspot.com  (like) untuk info lebih menarik

COD dikawasan Petaling Jaya,PJS,Temerloh Mentakab . jika anda berada dikawasan ini, lily boleh cod sampai depan pagar ye ..inssyaallah hehehe..
rugi membeli set berpantang shaklee
 
 
Cara untuk daftar ahli Shaklee 
 

2 comments:

Nila Anggraini said...

Set berpantang shaklee memang sangat baik dan memyihatkan ibu dan bayi. Alhamdulillah semasa berpantang anak kedua saya mengamalkannya ....memang rasa berbeza dari berpantang anak pertama yang tak memggunakan set shaklee.

Unknown said...

nila anggraini:

sangat setuju, sangat ruji jika tidak membeli set pantang shaklee :)