Thursday 16 October 2014

Testimoni esp shaklee bagus untuk ibu menyusu

Testimoni ESP Shaklee bagus untuk ibu menyusu 

Assalammualaikum semua, Alhamdulillah seronok bila dapat feedback dari customer yang mengamalkan ESP Shaklee untuk tambah susu badan. Momies semua pasti menginginkan susu badan yang merimpah ruah kan?termasuk juga saya :) Saat hamil,bersalin,berpantang pastinua setiap ibu menjanjikan yang terbaik untuk si comel.Menyusu bayi hingga umur 2 tahun adalah sangat bagus dan terbaik buat seorang ibu apabila berjaya menyusukan bayi mereka hingga usia 2 tahun.Pasti pelbagai alternatif yang dicari bagi menjayakan susu badan dengan banyak semestinya ESP Shaklee pilihan yang tepat buat ibu menyusu. Apabila ibu menyusu berjaya menghasilkan susu badan melimpah ruah hati menjadi riang kan? Saya sendiri sungguh teruja dan bersyukur kerana masih mampu lagi untuk full breastfeeding hingga kini dimana usia bayi 1 tahun.Ini merupakan sesuatu yang hebat dan terujakan? Testimoni ESP Shaklee ibu menyusu pasti membuatkan momies semua semangat untuk terus menjayakan proses penyusuan bayi :)

Jom kita sama-sama terjah testimoni ESP Shaklee bagus untuk ibu menyusu ini :) moga menjadi perangsang buat momies semua agar terus kental menyusukan bayi dengan susu terbaik ibu.




Alhamdulillah syukur sangat kan, consume esp untuk tambah susu tapi dapat lebih banyak kelebihan lak luka pembedahan jadi lagi cantik, kesan jerawat parut-parut jerawat sudah tiada dan makin pudar. Sangat hebat kan! siapa yang tak nak macam ini betul tak? saya sendiri yang amalkan ESP Shaklee ini memang susu makin bertambah, kesan strechmark makin pudar jika tak dulu macam cakar harimau merahnya heheh. Testimoni diri sendiri esp shaklee ini bagus untuk ibu menyusu dan dapat lebih lagi kesannya tau :)


Kenapa ESP Shaklee diperlukan oleh ibu menyusu ?

Kenapa ye momies semua? haa.. sudah terang lagi bersuluh kan :) ESP Shaklee ini sangat membantu penghasilan susu badan ibu dimana akan membantu mempercepatkan penghasilan susu badan .Selain itu ESP Shaklee membantu memekatkan susu badan yang cair. Makanya jika momies semua rasa "susu badan aku ini cair je rasa " jawapannya adalah amalkan ESP SHAKLEE :) Selain itu juga ESP Shaklee ini membantu memberi tenaga pada tubuh badan dari letih dan lesu.Lihat testimoni ini rasa sangat bertenaga dan tidak letih  katanya :) hebat!! jika berpuasa sangat bagus sahur dengan ESP Shaklee


esp shaklee bertenaga tidak letih



Yang ini lagi seronok , amalkan ESP Shaklee dari mengandung lagi khasiat momies dan anak dapat, kulit bayi cantik gebu dan gebas. Testimoni ESP Shaklee untuk ibu menyusu pasti menjadi kenyataan buat ibu menyusu selepas bersalin nanti kan :)

kulit putih gebu dengan esp shaklee

Kandungan dalam ESP SHAKLEE

Tahukan anda bahawa Energizing Protein Soy ( ESP ) Shaklee adalah syarikat pertama didunia mencipta makanan tambahan berasaskan soya.Kajian dilakukan keatas kacang soya dimana telah terbukti secara klinikal bahawa kacang soya merupakan faktor utama dalam penjagaan kesihatan yang unggul.Dihasilkan dari kacang soya 'non- GMO' oleh shaklee (non-Gemetically Modified Organism) yang diproses dalam suhu yang sangat rendah.Ianya sangat berbeza dengan penghasilan produk berasaskan soya dari syarikat lain.Setiap 1 tin ESP Shaklee mengandungi 850g yang dihasilkan daripada 30kg kacang soya yang membekalkan tenaga dan protein secukupnya. Mengandungi 9 asid amino penting yang tidak akan mampu dihasilkan dari badan manusia. Sangat hebat ESP Shaklee maka tidak hairan ianya memberi kesan testimoni terbaik apabila mengamalkan ESP Shaklee :)




jom dapatkan ESP Shaklee segera ,sila hubungi lily sebarang pertanyaan dan tempahan pada bila-bila masa sahaja :)
Lily 0176784153

email: nlabdullah8909@gmail.com

fb: Norlaili abdullah

instagram: norlailiabdullah

fb pages: cahayaummurizqi.blogspot.com  (like) untuk info lebih menarik

COD dikawasan Petaling Jaya,PJS,Temerloh Mentakab . jika anda berada dikawasan ini, lily boleh cod sampai depan pagar ye ..inssyaallah hehehe..

No comments: