Tuesday 14 October 2014

Set menyusu Shaklee

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua! momies semua sihat? Pasti dikalangan momies semua mencari-cari tip pemakanan unuk tambah susu yang mudah dan senang untuk dicari?

♢kurma
♢barli
♢lobak putih^
♢halba

Ini diantara makanan yang sangat membantu untuk tambah susu ibu yang harus diamalkan setiap hari, tip yang sangat mudah untuk anda lakukan dengan konsisten,selain dari pemakanan momies semua haruslah menjaga badan.

 Mengapa harus jaga badan pula?

Jaga badan

Menjaga badan adalah sangat penting, kena lah jaga badan jika badan tidak sihat bagaimana untuk momies mampu menghasilkan susu badan yang banyak betul tak?asyik demam,lemah dan lesu dimanakah unuk mendapat tenaga untuk menyusu bayi betul tak? ;)
Jika ingin mendapatkan badan yang sihat bagaimana pula?

Jaga pemakanan

Jaga pemakanan sangat penting bagi mendapatkan badan yang sihat dan bertenaga, ye lah, cuba bayangkan jika momies semua asyik makan makanan yang tidak sihat seperti kerap minum ais, makan makanan berlemak dan berminyak akibat dari pemakanan tersebut badan mula lah menjadi lesu,lemah dan asyik mahu tertidur sahaja, setuju kan? bila sudah makan melampau-lampau makanan tidak sihat,mula la mata seperti terkena majik bila menyusu bayi hingga tertidur je, menyusu entah kemana bayi pun entah kemana no no, kesian dekat baby kan.

Ibu semua haruslah atau lebih tepat untuk mengambil supliment tambahan bagi mendapat tenaga yang extravaganza, multivitamin Vitalea adalah sangat bagus dimana ianya memberi tenaga kepada ibu menyusu agar kekal bertenaga dan tidak lesu mahupun lemah gemalai sentiasa ;)

Apabila semua tip pemakanan serta penjagaan pemakanan dan badan dijaga dengan sebaiknya, untuk mendapatkan kesan susu badan yang sangat baik boleh mencuba set  menyusu dari shaklee yang sangat membantu pertambahan dan kepekatan susu badan ibu. Saya sendiri pengguna set menyusu dari shaklee ini dan kesan yang sangat bagus ! saya tidak runsing lagi untuk mencari set tambah susu ini, kerana sudah jatuh hati pada set tambah susu shaklee ini.

Ini lah permulaan penggunaan set menyusu basic shaklee yang saya sendiri guna, harga sangat berbaloi-baloi. Momies semua bolehlah dapatkan konsultasi percuma dari saya dalam permasalah breastfeeding, hubungi saya sebarang pertanyaan ^_^


sms/whatapp :Lily 0176784153
email: nlabdullah8909@gmail.com
fb: Norlaili abdullah
instagram: norlailiabdullah
fb pages: cahayaummurizqi.blogspot.com  (like) untuk info lebih menarik
COD dikawasan Petaling Jaya,PJS,Temerloh Mentakab . jika anda berada dikawasan ini, lily boleh cod sampai depan pagar ye ..inssyaallah hehehe..

Untuk Pos Delivery ke Seluruh Malaysia, RM10.00 flat rate tak kira berat dan banyak mana anda beli yer :)
Jom orang Petaling Jaya,Temerloh bershaklee bersama Lily!

Jangan lepaskan peluang keemasan ini.. 
jom sambar ESP se'tong dua! 
Tapi kalau anda beli 6 anda akan dapat :
++ PERCUMA 1 CAN ESP 
BERNILAI RM150!
++ PERCUMA MEMBERSHIP SHAKLEE 
BERNILAI RM65!
++CASH BONUS SHAKLEE!


REBUTLAH PELUANG PROMOSI ESP PADA BULAN INI! READY STOK DENGAN LILY KASI HELLO SAJA ^_^




No comments: