Tuesday 29 July 2014

Selamat hari raya

Assalammualaikum..bismillah
Haii u oll..ramadhan sudah berlabuh tirainya,kini syawal ,memjelma..
Warga-warga kota pastinya dah tak sabar nak balik kampuny kan? Tahun ni lily dan husband tak rushing pun nak balik kampung sebab tahun ni turn raya dirumah mentua lily..;) tahun ni banyak persiapan raya untuk my little imam
Muhammad irfan rizqi,so memang 100% fikir untuk baby, diri sendiri pun last2 minit cari jubah hehej.. tahun ni syukur pengalaman raya baru sebab beraya bertiga ;) dan paling best dan sayu beraya dengan mentua,pagi tadi salam raya dengan mentua dan n husband sayu sangat rasa..
Ya Allah,daku bersyukur atas anugerah ini,diberi mentua dan ipar yg sangat baik, terasa rindu benar dengan bulan ramadhan moga kita ketemu tahun hadapan.. raya ke 4 baru turn balik pahang , doakan kami u oll,jemput datang rumah ye cewahh..

Salam sayang
Salam kosong kosong

"Taqabbalallahu Minna wa Minkum"

(Semoga Allah menerima segala kebaikan kami dan kebaikan kamu)
Selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin,maaf atas kelakuan,tutur kata yang jelas atau yang disembunyikan. Ikhlas dari saya lily/ely sekeluarga ;)

_________________________________________

P/s: raya2 jugak makan jangan sampai overdose:) abis naik berat badan kang hehehe.. jom dapatkan set slimming shaklee,pasti berbaloi...
Pm/

Whatapp 0176784153

No comments: