Monday 3 November 2014

Omega boleh buat ibu hamil cergas buat kerja rumah

Omega boleh buat ibu hamil cergas buat kerja rumah

 
omega guard bagus untuk ibu hamil
 
Tempoh kehamilan merupakan satu tempoh pelbagai bentuk dan gaya yang dilalui oleh seorang bakal ibu, Ada yang melalui tempoh kehamilan yang sangat menduga bermula dari awal kehamilan mengalami morning sicknes, ada juga yang mengalalami alahan yang teruk seperti mabuk bau masakan, bau wangian malahan lebih teruk hingga tidak boleh makan dan minum.Pasti tempoh ini sangat menduga dan semestinya ibu yang alahan tidak berdaya melakukan apa-apa aktiviti rumah mahupun di pejabat.Tempoh kehamilan yang semakin sarat pasti dikalangan ibu kurang bertenaga dan jika tiada sebarang sokongan makanan tambahan ibu dan bayi di dalam kandungan akan kekurangan zat yang sangat diperlukan sepanjang tempkh kehamilan seperti kalsium,asid folic, iron, zink,OMEGA untuk perkembangan bayi di dalam kandungan.Tahukah anda bahawa pengambilan omega guard sangat penting diawal kehamilan, Mengapa?

Pentingnya omega buat ibu hamil

Tahukah anda, bermulanya trimester 1 kehamilan ( 1-3 bulan kehamilan) merupakan tempoh perkembangan otak bayi paling pesat berkembang, makanya sangat penting ibu hamil mengambil OMEGA GUARD SHAKLEE disaat awal kehamilan lagi. Adalah sangat rugi jika ibu hamil tidak mengambil omega guard yang mengandungi DHA dan EPA yang secukupnya dimana sangat penting untuk ingatan dan perkembangan otak bayi.Jika bagi tidak cukup menerima DHA dan EPA makanya ia akan ambil dari otak ibu
 
Persoalan yang menjadi tradisi :-
 
"sejak dua menjak hamil ini rasa jadi makin pelupa la?"
"sorry la akak ini sejak bersalin ini asyil tidak ingat je"
 
haaa..pernah kah anda mendengar ayat seperti ini? tahukah apa punya ibu hamil jadi semakin lupa?Ini disebabkan ibu hamil yang kurang pengambilan minyak ikan iaitu ada didalam kandungan omega guard shaklee dimana DHA dan EPA yang tidak secukupnyadapat kepada bayi maka bayi akan ambil dari otak ibunya semasa didalam kandugan, maka sangat penting untuk ibu mengambil omega bagi keperluan dan perkembangan bayi. Disebab itu lah ibu hamil menjadi semakin pelupa mahu pun daya ingatam semakin merosot.Mahukah ibu nyayuk diusia muda? heheh,,kak kiah tidak sanggup.
Pengambilan OMEGA GUARD yang secukupnya
Jika ibu hamil telah mengambil omega dengan konsisten diawal kehamilan, Insyaallah bayi serta ibu menerima zat yang secukupnya daripada pengambilan omega guard Shaklee, keperluan DHA untuk ibu dan bayi mencukupi, ibu pasti akan cergas dan cerdas, otak sudah menerima makanan tambahan dari omega makanya kelancaran melakukan sesuatu tugasan pasti mudah.Pandangan kak kiah, Otak merupakan enjin bagi badan, jika enjin baik berfungi pasti badan senang melakukan apa sahaja aktiviti, SETUJU?
 

Kesan Omega Guard untuk ibu hamil

 
kesan omega guard untuk ibu hamil
gambit: baby rizqi omega effect
Sudah semestinya kesan yang bagus untuk ibu dan bayi bagi mendapat DHA dan EPA yang secukupnya,Ibu dan bayi akan sihat cergas dan cergas, Maka mengapa tidak mengambil Omega Guard Shaklee dari awal kehamilan lagi kan.Bayi sihat dan cergas didalam kandungan ibu juga yang senang hati kan.Buat ibu pula, otak cergas dan cerdas ,Omega pasti buat ibu hamil cergas buat kerja rumah kan :)

 
PERHATIAN: Dapatkan konsultasi lebih private dari kak kiah dengan lebit detail mengenai omega guard Shaklee
 
Jom membeli omega guard 2 botol dapat 5% tau, sangat jimat.ini lah masa untuk memiliki omege guard, mahu lebih borong boleh dapatkan promosi omega guard shaklee buy 6 free 1 :)

Ingin dapatkan produk Shaklee ?

Anda boleh hubungi kak kiah segera untuk membuat tempahan dan pesanan produk shaklee diatas, sebarang pertanyaan serta cadangan boleh hubungi di talian :-
 Berminat untuk jadi ahli Shaklee ? Ingin mendapatkan harga lebih jimat dengan ahli shaklee?Mahu mulakan bisnes tanpa modal yang memeningkan? hubungi,

 0176784153 whatapp/call/sms/telegram ( Pn.Lily)

email: nlabdullah8909@gmail.com

fb: Norlaili abdullah

instagram: norlailiabdullah

fb pages: cahayaummurizqi.blogspot.com  (like) untuk info lebih menarik

COD dikawasan Petaling Jaya,PJS,Temerloh & Mentakab . jika anda berada dikawasan ini, lily boleh cod sampai depan pagar ye ..inssyaallah hehehe..

No comments: